Merhaba anneler,
Instagram da teknikerranne bir uyku maması tarifi paylaşmış. Ekran görüntüsü ekleyemedim ama tarifi aşağıya yazıyorum. Bunu yapıp sonuç alan var mı ? Gerçekten bebek karnı doyunca daha rahat uyuyor mu ?
Malzemeler
Yarım elma
Yarım muz
1 yemek kaşığından az irmik
1 çay bardağı ıhlamur
Ihlamur sıcak su ile demlenir. Demlenen ıhlamur ile irmik pişirilir. Pişince elma ve muz eklenerek blender ile mama kıvamına getirilir. Gaz sorunu var ise rezene de eklenebilirmiş içine.
Deneyenler var ise yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürler 🙏