3bebekanasi Dr ameliyat kesin dedi ama başka hastaneye yönlendirdi, oranın randevu gününü bekliyorm şu an. Dedim ameliyat için geç mi kaldık öyle yazıyor Her yerde dedim. Dedi en ideali 1 yaş Ama zaten çok da geç sayılmaz gelişimi falan var dedi açıkça pek fazla bir şey de soramadım ben artık yeni doktora sorarım gidince.