Kızımın ellerinde kabarcıklar çıktı su toplama gibi doktora fotoğraf attim 6.hastalik olabilir dedi ama İnternetten baktım öncelikle ateş yapar sonra vücutta dokuntu yapar yazıyor hiç ateş olmadı dün bu kabarcıklar da yoktu bugün çıkmış kaşınıyor birde 6.hastalikta kaşıntı olmaz diyor kızlar böyle hastalık geçiren var mı fotoğraf eklicem aşağıya Bi bakın ne olabilir