NewMomm1 Dikkatli okursan biraz orda kız olduğu için üzüldüğümü söylemedim eşimin ailesinin tepkisine üzüldüğümü doğacak kızım için zoruma gittiğini belirttim ne saçma bir cevap fikir vermeyeceksen hiç yazma ne tuhaf insanlarsınız beni mi takip ediyorsun ne başlık attı diye😂