Bence değil. Bizim bugün kontrolümüz vardı tam 4 aylık oldu bugün. 6 kilo 64 cm çıktı. Doktor gayet iyi gidiyor gelişimi dedi. Yoğurt fln veriyimmi bişiler tattırıyımmı artık dedim yok anne sütüyle devam et 5buçuk aydan önce tattırmıcaz bişey dedi. Bence panik olma çok endişelendiysen bir başka doktora daha görünün.