Merhaba kızlar oğlum bu zamana kadar emdi hala emiyor ama ben sütümün ona yetmediğini düşünmeye başladım aptamil mama aldım bir kaç sefer içti ama şimdi biberonu versem bile tiksinip öğürüyor meme istiyor en azından geceleri biraz uyusun istiyorum 1,5 saatte bir uyanıyor bu sefer güne kötü başlıyor uykuyu alamadığı için başka mama öneriniz ya da tecrübeniz varsa lütfen yardımcı olun