Arkadaşlar merhaba 16 ay önce sezaryen ile doğum yaptım biraz stresli bir zaman dilimindeyim bir kaç aydır devamlı alt karın bölgemde yanma gibi bir karın ağrım var bir kabız gibiyim bir ishal gibiyim bir normale dönüyorum gaz şişkinlik oluyor kontrollerde bir sorun görülmedi strese bağlı ibs yaşayan var mı acaba belirtileri nedir teşhis nasıl koyuldu