Kızlar dişimin olduğu diş etim çok şişmiş dişimi yükseltmiş resmen çok ağrıyo yemek yediğim zaman çok ağrı yapıyor üstüne basamıyorum bile diğer dişlere bassam bile ağrıyor çeneme vuruyor ağrısı apse mi bu bilemedim sizce apse midir apse bütün dişleri ağrıtır mı eğer apse ise antibiyotik kullanınca geçer mi üstüne basınca ağrısı geçer mi acır mı üstüne basınca çünkü sağlam dişim çekilmeyecek dişim doktora gideceğim öncelikle yaşayanlardan ve bilenlerden yorum almak istedim