OglummBalll hayır senin istemenle yazmaz ve aile hekimliğindeki Dr da yazamaz o raporu çıkartması çok zor, sırf kilo alsın diye istiyorsan bu mamayi onun yerine bebelac pepti Junior var kalorisi yüksek kilo aldırmaya yardımcı onu kullan bence. İnfatrini gelişim geriliği olan bebeklerde kullaniliyir %90 ve kafana göre günde iki şişe veya üç şişe veremiyorsun Dr günde kaç şişe uygun görürse ona göre rapor çıkartıyor size