3315 Kızıma almak istiyorumda kullandıgınız önerdiğinizbir marka varmı yoksa normallerinide kullanabilirmiyiz nebilim yeri gelir elini boyarız falan ciltte sorun yaratmayacak sulu boyalar vs
anorganikanneeee 3315 Carioca markasının tüm boyaları bebek ve çocuklar için uygun. Kıyafetlerden de kolay çıkıyor
PamukPrensesannesii 3315 Bizde carioca markanın keçelisini kullanıyoruz. Kıyafetlerini cildini felan çiziyor , yıkamaya atınca geçiyor.
susunbebekuyuyo 3315 bütün boyalarını oral dönemde carioca aldım bayada gidiyor hepsini kullandım neredeyse özellikle parmak boyası falan çok güzel oyalanıyorlar şuan kızlarım 2,5 ve 4,5 yaşında kozalak ve taş boyuyoruz beraber
3315 PamukPrensesannesii benim kız da 2 yaşında oyuncaklardan sıkılıyor deftere birşeyler çizmeyi seviyor boya kitabı slıyorum karalıyor pastel boyaları ver birazda sulu boya ve keçeli veya kuru boya denesin istiyorum biraz oyalanır belki
PamukPrensesannesii 3315 Biz yaklaşık 1.5 yaşından beri kullanıyoruz. Güzel oyalaniyor hep elinin altında duruyor. Sıkıldıkca gelip gidip birşeyler çiziyor. Ama başka yerleri de çiziyor , duvar , halı , koltuk.. Allahtan silince geciyor /:)
3315 PamukPrensesannesii silince gecmesi cok iyi ya tükenmez kalem bulmus gecenlerde onunla çizmiz krem rengi yastıklarımı 😂😂
susunbebekuyuyo 3315 haha bende pikniğe gittiğimizde toplamıştım bi torba denize gittiğimizde de taş topladım boyayıp boyayıp duruyorlar 🤣 kumaş boyaları var cariocanın eskimiş tişörtleride boyayabilirsiniz. Fikir olsun