Kızlarrrr fazla bütçem yok fırat olarak uygun geldi silme özelliği de varmış . Aranızda kullan varmı. Birde yorumlarda Türkçe dil ayarını yapamıyoruz diyenler olmuş haritalandırma yapmıyor diyenlerde olmuş :( olumlu yorumlar kadar olumsuz yorumda görünce korktum biraz açıkcası