birprensesanesi 7.5 aylık kızım dün annemlerden geldik 2 aydır ordaydık dünden beri yanından ayrıldığım an ağlıyor mutemelen annemlere çok alıştıgı içindir diyorum sonra acaba başka bişeymi var korkuyorum artık durup durup aglamaya başlıyor😔
1gulceninannesi birprensesanesi ayrılık kaygısı başlamış, normal. Artık sizi tanıyor kendisi de daha algıları açıldı ve sizden uzaklaşma endişesi yaşıyor. Korkmayın bol bol kucağınıza alın. Tadını çıkarın çünkü bir zaman sonra uçup kaçma derdine düşüp kendini sevdirmez oluyor 😁 18 aya kadar devam eder ayrılık kaygısı.