Oykuu_bebekk ben yaptım. İlkinde 4 aylıktı ikincisinde 7 aylıktı. İlk uçuşumuz 4 saat sürdü ve tam uyku saatine denk gelmişti. Çığlık çığılığa uçak inene kadar ağladı. Dönüşümüz de 10 gün sonraydı ve gece uçtuk. Havalimanda uyuduydu bile ve uçaktada tüm yolculuk boyunca uyudu. Emziriyorsan kalkış ve iniş de emzir. Emzirmiyorsan emzik veya biberonu ver. Uçağa binmeden önce burnuna burun damlası damlat, uçaktaki klimadan dolayı kapanabilir çünkü (doktor önermişti). Ben bide uçmadan 2-3 gün önce doktora götürüp kulaklarına baktırdım iltihap falan varmı diye. Hayırlı yolculuklar şimdiden🌼🤗