ikiaslanannesi Kızlar ilerde çocuğunuzun kişisel telefonu olduğunda onu rehberinize nasıl kaydederdiniz 😍😍 Ben : MİNİGİİMM ASLAN OĞLUM ANNESİNİN KUZUSUUUU bunlardan birini yapardım galiba 😂😂😂 hicc buyumeyecek gözümde 😢😢
agzimizintadikacmasin ikiaslanannesi kızımı padişahım diye kaydederdim çünkü hepimizi yönetiyor istekleri bitmiyor ve zor beğeniyor Oğlumu oğluşum diye kaydederdim ahahhaaa🩷🩷🩷
aycanilgun ikiaslanannesi kurabiyem💞 çünkü zaman kurabiyem diye sevmeye başlasam kıkır kıkır gülüyor 🤤
ikiaslanannesi agzimizintadikacmasin o modelden hepimizde var galiba hepsi bizi parmağında oynatıyor 😂
agzimizintadikacmasin ikiaslanannesi kızım 5 yaşında 55 yaşında olduğuna eminim ama ispatlayamam ahaghahag😆😆 her şeyi biliyor mübarek bir de eleştiriyor da ahaha
aylizinannesiiii agzimizintadikacmasin üç buçuk yaşında ama biz saf saf bakakalıyoruz bazı cümlelerine şok içinde izliyorum folik asiti fazla kaçırdık galiba
milletsanakanalizemiolacak ikiaslanannesi büyük kızım Prensesim💜 diye kayıtlı ama bebeğimi ilerde Kolikciğim diye kaydetme ihtimalim çok yüksek severken bile bazen kolikciğimm diyorum 🤦🏼♀️😅
ikiaslanannesi milletsanakanalizemiolacak Ay kolik bebek çok zor benim küçüğü de kolikti Allah yardımcın olsun
Yigit_Yagiz_Moms ikiaslanannesi Büyük oğlumu Yiğidim Küçük oğlumu Yağızım diye kaydetmeyi düşünüyorum 💙💙💙