Dyggg1 benim oğlımda öyle aşırı inat ve sinirli bir çocuk ama normalde cok uysal sakindir istemediği olmadığınca içinden vahşi biri cıkar o ayrı 😁 şuan 13,5 aylık. Bayramın ilk gününden beri uyku eğitimi verdik artık kendisi uyuyor. Normalde uyku düzeni var rutini var belli saatlerde uyuyor yani düzeni olan bi bebekti sacece kucakta uyuyordu. Eğer eşinizin yapma imkanı varsa ilk o denesin gece uykusu ile. Yatağa yatırıp yanına uzanın iyi geceler iyi uykular dileyin ve o konuşsada siz konuşmadan şşş hadi uyku zamanı diyerek eğer kalkarsa sakince geri yatırın. Ağlarsa da önce yatakta sarılın sakinleşmezse kriz şeklinde ağlama olursa kucağınıza alın sakinleşince tekrar yatırın. Yani ben oğlum sinirli olmasına rağmen ağlamadı ve ilk uykusunda 1 saat sürsede kendi uyudu. Saçlarını sevin sırtını okşayın elini tutun ama konuşmak vs olmadan. 2 hafta oldu hala kendi uyuyor çok hevesli değildim çünkü 6-7 aylıkken eğitim aldım il.yda k.ani tavsanuylusu ndan ama malaesefff işe yaramadığı gibi aşırı tepkileri oldu