Merhaba sevgili anneler, bir konuda isin icinden cikamiyorum; fikri ya da tecrubesi olan varsa yazabilir mi?
Kizim 5.5 aylik, cok beyaz tenli, bu ara dis cikarmaya hazirlaniyor galiba, tukuruk cok artti, eller agizda, huysuzluk had safhada.. Bununla beraber yanaklar kizariyor, ama bir dokuntu gibi degil, puturlu degil, kabuk degil, sadece renk degisimi. Al al oluyor yani ama her Zaman degil.. Ek gidaya tadim seklinde gectik ama dokuntu yok, kakada kan yok, alerjik bir reaksiyon oldugunu dusunmuyorum ama sebebini de bulamiyorum:( Bana yardimci olur musunuz, nedir ve ne yapmam lazimdir?