Kızım 3.5 aylık dün bebek spasına götürdük daha önce de defalarca gittiğimiz yer. Her zamanki gibi başta her şey normaldi kızımın keyfi yerindeydi. 10-15 Dk sonra ağlamaya başladı. Yoruldu diye düşünüp ilgilendim ama ağlaması durmadı en sonunda çıkardık sudan. Kızım çıktığında kıpkırmızıydı ve gözleri yarı baygın bakmaya başladı hareketsizleşti. Hemen spanın sahibi gelip kucağına gezdirdi masajdan sonra kendine gelebildi ancak. Doktora da götürdüm ama içim içimi yiyor bir sorun olmuş mudur acaba