minasanger Çevreden briçok şey duyuyorum böbrekleri susuz kalmasın hasta olur diye. Bebeğim hem emiyor hem mama veriyorum su ihtiyacını ordan karşılayacağını düşünüyorum ama tereddütte kaldım. Böyle bir durumda siz neler yaptınız ???
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala minasanger bu sıcaklarda dudağını ıslatacak kadar verseniz bir şey olacağını sanmıyorum
minasanger NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aynı fikirdeyim ama doktorumuz anne sütünden karşılayacağını söylüyo bilemedim 🤷🏻♀️
minasanger Kaynamış soğumuş sudan bikaç damla vermeyi düşünüyorum mamayı da öyle yapıyorum sonuçta bir zararı olmaz herhalde 😓
Yorgunanne3 minasanger 3_4 çay kaşığı weriyorum..sütten suyu karşılıyor denilsede suyun yeri ayrı..hatta doqumdan sonra doktorum bile azıcık zemzem suyu wermisti aqzina🙃
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala minasanger Evet, onu Bütün Doktorlar söylüyor ama 2-3 çay kaşığından da bir şey olmaz yani, veren veriyor. Ben de sizin gibi tereddütlüydüm Başta. Doktor anne sütünden karşılar vermene gerek yok dedi diyordum,haklısınız
minasanger NeclaLeylaCeydaOhnealaneala havalar çok sıcak vücudu susuz kalır diye endişeleniyorum teşekkür ederim cevabınız için 🌸
minasanger efecikgnr mama ile beslenen bebeklere öneriliyormus, bebeğim hem mama hem anne sütüyle besleniyo 🤷🏻♀️
aybarssena minasanger bende mama meme ilerliyorum su veriyorum 2 aydan beri doktorumun önerisiyle şuan 3,5 aylık
defneelinaa minasanger biz 4 aylık olduk ben 3. Ayında başladım sen bir de mama veriyormuşsun bence 3 4 çay kaşığından bir şey olacağını sanmıyorum