Kızlar bebeğim 2,5 aylık prematüre doğdu kanı 5,5 a düşmüştü acik kan nakli yapıldı ama 3 gün sonra tekrar bi düşüş oldu kan yıkımı var dedi sebebi bilinmiyor 6 aydan önce.bunu yaşayan var mı sadece demir eksikliği felan değil de kan yıkımı yani retikülosit değeri yüksek olan var mı