MiracAlpinveUmutunAnnesi duydum Bunu biz bilemeyiz ki. Bebeğinizin gelişimi güzeldir ama zayıftır yada tam tersi. İnternette yazan 9 10 kilo arasında olmasıymış. Ama dediğim gibi doktora sorsanız daha iyi olur.
Madamehappyyyyy duydum Kilolu olması iyi bir şey değil 3.600 doğdu oğlum şuan 14 aylık 10.300 ve benim için öncelik boy ve yapması gerekenleri yapıyor mu yürüyor mu kelime söylüyor mu ? Onları dikkate alın bence kilodan once
kimbumadam duydum bebeğinizin boyu uzun O yüzden muhtemelen boğum yok size zayıf geliyor Kilosu gayet iyi
cimcime1018 duydum 13 aylık 10.200 kilosu. Doğum kilomuz 2980. Doktorumuz iyi olduğunu söyledi. Sizinki de gayet iyi. Şimdi hareket zamanları çok kilo almazlar zaten
beratugayse duydum Sanırım 1 yaşında hedef, doğum kilosunun yaklaşık 3 katı. 3510 kg doğmuştu bebeğim. 9500 olması gerekiyor dedi dr. 9300 falandı iyi dedi
designermoms duydum normalde kilosu ayına göre iyi Ama 1 yaşında bildiğim kadarıyla doğum kilosunun 3 katı olması gerekiyor Benim kızım 2070 gr doğdu şimdi 9 kiloya yakın doktorumuz iyi dedi İsterseniz bir sorun yine