Yuzuklerin_efendisi0 safiyecanan O değeri anlaman için hastanede yaptırman gerekiyor peki sana söylenmedi mi?
safiyecanan Yuzuklerin_efendisi0 saglık ocagına gittim kan verdim yarın gidip almam lazım e nabızdan da gözüktü merak ettim sizlere sordum
safiyecanan Fikkkooo öyle yapıcam zaten teşekkür ederim fikirleriniz için gebelik düşüncesi ile saglı ocagına gittim ama hastaneye giderim
defmommy safiyecanan merhaba sonucunuz ne oldu hastanede gebelik durumu varmaymış yoksa saglıksal başka bir durum mu varmış