Arkadaşlar bebeğim 5 ay 10 günlük ek gıdaya başladık 5. Ayına girerken ama ondan mı bilmiyorum ilk defa siyah kaka yaptı ve çok sert yani bildiğiniz bilye gibi çıktı. Demir ilacı da kullanıyoruz böyle bişey neyden olur anlamadım ek gıda mı demir ilacı mı? Yada farklı bişey olabilir mi