Canım bizde 40 günlük olduk bana da doktor ilk kontrolde birsey demedi ama başka bi doktora gittik bunda uzamış sarılık var dedi bende sarılık olsa ilk doğumdan sonra her türlü kontrolü yapıldı o zaman söylerlerdi dedim benım gözlerim mi bozuk dedi kan testi istedi bende yaptırmadım açıkcası 🙄 çünkü gözlerinde sarılık falan yok bende anlamadım kime inanıcaz🙄