daha öncede yazmşrk beş bucuk aylık kuzım var sezwryan olmuştum ama hamile kaldın sevinsemi üzülsem diye dusunurken aslında mutlu olmultm cubku bir kez aneliği tatım ve bi yandan mutluydum herneys kanamam oldu düşük yaptm kürtaj olcaktm sözde gunde aldım ama en son muaynede parca yfak tefek kalınca degerimde dusunce gerek yok dedi sevindm üç dört gun sonra parca atmadan kanamam kesildi doktora soyledm iyi kanaman durmus dedi agrım var dedim normaldr dedi yine kan istedi verdim bu sefer dusmus olnası gerekirken 250 ye cıkmıstı persembe gunu bugun yine kan verdm 360 doktor bu normal degil dedi korktugum basıma geldi kurtaj olucam bugn ilk defa altan muayne oldm doktorda cok sasrdı iki nedeni var dedi ya parca kalmıştır ki kalsa bile neden sabit deglde yukseliyor ikinci dıs gebelik olablr dedi ama ultrasyonla faln bakınca hiç öyle gözğkmüyor kurtajdan sonra takp edicez dedi kanama bitmce ilişye grdik tekrar hanile kalmş olablrmym dedi bu kadar kısa surede olmaz ve daha degerin sıfırlanmadan olmazsın dedi hemşire olan bilgi olan ve bunu yasayan biri varmı kafam cok karıstı 🤦♀️