pinar_efe Çilekten happypoy Çilek mobilya dan almıştım Kızım çok beğeniyordu Üstü ev şeklinde ve brandası da vardı
sevimliidostlarr Birdurummuvar Ben kullanıyorum gayet memnunum çok güzel ama ikinci çocuğum olduğunda ne yapacağım bilmiyorum😊
happypoy sevimliidostlarr ya ben aslında ikeanın hemnes divanını almak istiyorum ama onun için odasını ayırmam gerek bebeğim 4 aylık ve çok deli yatıyor beşik olmuyor mecbur idareten Montessori alacağım
Dark658 happypoy ben İnegöl’de yaptırıyorum canım haftasonu gelecek 100×200, içine yatak bakıyorum ben de önerin varsa bakabilirim