Kızlar 16 ay önce bebeğim dünyaya geldi ama ne hallerle geldi inanılmaz zor bir doğumdu dar doğum kanalından 4.500 kilo zorla vajinal doğumla vakumla doğurttular beni o doğumdane odasında bebeğimle iki kere gittik geldik öbür tarafa çok kötüydü Allahım kimseye vermesin beni doğumdan hemen sonra uyutup ameliyatla dikişlerimi yaptılar çünkü yırtık değil paramparça olmuştum dr iki parçayı bir araya getiremiyordu gözlerimle gördüm uyutulmadan önce neyse kızlar doğum sonrası yaşadığım acıları anlatmaya gerek yok bilirsiniz. İşin kötü tarafı 16 ay oldu ya koca 16 ay ben her sabah yataktan kalkerken belimin kaburgalarımın ağrısından inliyorum vajina iç kışında dikiş yerlerim her ilişkide çok acıyor her regl olduğumda kendiliğinden acıyor delireceğim artık dr kremle masaj yap dedi ama geçmiyor doğumda epidural yaptılar fakat onuda hemen kapattılar zaten bebek doğmuyor diye Allah’ın cezaları o belime yapılan iğne bozuk para büyüklüğünde her hareketimde yılan sokmuş gibi ağrıyor çok kötüyüm vücudumda her gün ağrılar geziyor psikolojimide sağlığımla kaybediyorum doktorlar bir şey yapmıyor ne olacak benim bu halim yatakta düz yatamıyorum dikenler batıyor sanki 😢