Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık 1 aydır kabız 2-3 günde bir kuru kayısı kaynatıp vermeden kakasını yapamıyor . Hangi doktora gitsek normal diyor 10 güne kadar ama bu çocuk 2. Gün kakasını yapmazsa yemek yiyemiyor kusuryor sürekli ağlıyor sürekli aynı malum bio ve biyle başlayan probiyotikten veriyolar çocuğa aşırı gaz yapıyor sancıdan yavrum mahfoluyor. Üstelik yine kaka yapamıyor. Sizin önerdiğiniz gaz yapmayan kakasını rahat yaptıran probiyotikler neler? Çocuk kayısı suyuna alışırda hiç yapamaz diye korkuyorum.