Kızlar yakında düğünümüz var ama asla o düğüne gitmek istemiyorum sevmediğim ne kadar insan varsa gelecekler. Onları görmek, hareketlerini izlemek, seslerini duymak, kafaya takmak istemiyorum. Görünce duyunca illaki kafama takıyorum çünkü. Direkt elim ayağım titriyor onların olduğu ortama girince. Hiç daha önce antidepresan ilaç kullanmadım tanıdıklarım kullanıyor anksiyete için falan ben o gün içsem mesela, içer içmez etki eder mi? En azından ortama girince gerilmeyeyim ya kendimden de rahatsız oluyorum gerildiğim için hiç rahat davranmıyorum. Ne diyorsunuz bilen biri yazabilir mi?