Arslann Merhaba arkadaşlar oğlum 3yaşına giricek eylülde okula başlatmayı düsünüyorum yarım gün önerilerinizi bekliyorum izmirde yaşayan arkadaslarımdan
egeeylul Arslann her okul almıyor alanlarda kontenjan doldu diyor bide kayıt parası 25 milyar istiyorlar gaziemirde aylık 3 bin🤦🏼♀️
Arslann Yelda35 özele göndermeyi düsünüyorum bende cünkü evde cok sıkılıyor aktivite yapmak istiyor kendi yaşıtlarıyla oynamak istiyor sürekli
endoplazmikretikulumiste Yelda35 devlette bazı okullara o yaş İçin sınıf açılıyor farklı okulları arayın yada belediyeden cimerden soru sorun tam liste verirler kontenjan ve talep meselesi alan var yani
Yelda35 endoplazmikretikulumiste yaa hemen yapıyorum bir yakın okul var 16 temmuzda arayın yürürlük değişecek demiş eşime kontenjan açık olursa hemen sizi alalım demişler
egeeylul Ayyy hangi devlet o 😂 yine iyiymiş benim dediğim devlet 25 bin kayıt parası bağış gibi düşünün diyor bide her ay 3 bin TL