demoalpo kizlar idrar testi yaptırdım bugün eritrosit değeri pozitif yaziyo ama negatif olması lazım sanırım bu ne demek oluyo bilen var mı İnternete yazmak istemiyorum kötü şeyler çıkar diye ama lökasit degerim normal