onefinemom alpbusracoskun artık bağırsak hareketleri daha kontrollü bebişin, yenidoğanken yedikleri aşağı iniyordu genelde 😄 çok normal daha az sıklıkla yapması. Renginde , dokusunda, kokusunda bir sorun yoksa eğer
alpbusracoskun @“Busra986532”#p31695743n ya önceki aylar çok sık yapardı hemen hemen 3 aya girdiğimiz gibi duruldü anne sütü alıyor sadece bende kabız zannettim bugün yaptı yine zaten ama insan bilmeyince tedirgin oluyor