Ben de çok araştırıp kifidis markasından aldım inanılmaz memnunum ayağını çok çok iyi kavrıyor asla kayma falan yok giydirmesi inanılmaz kolay cırtları da zor açıldığı için bebeğim açamıyor. Bizimki 11.ayında yürümeye hevesli olduğundan 1 aydır kullanıyoruz çok çok memnunum fiyatı pahalı diye ucuz bir kaç bişi denedim lcw falan ama yok yani çöp ayakkabıları ne cırtları tuttu ne çocuk yürüyebildi. Ayağını dönüyordu kifiidis çok kaliteli bayıldım herkese öneririm