İki gün önce bir hemşirenin önerisiyle başladım bebeğimde röntgende bile aşırı gaz göründü kendisi de çok zorlar zaten bacaklarını vs 36 günlük . Kullandıktan bir iki saat sonra tuhaflaşıyor iki gündür zor yutkunuyor gibi, ağzına damlattığım damlayı saatler sonra bile ağzından atmaya çalışıyor gibi, sesi kedi gibi incelip inliyor bi de, çok saatler sonra düzeliyor. Korktum da açıkçası kullanan ya da başına böyle bir şey gelen var mı, bugün de kullandım keşke kullanmasaydım pişman oldum resmen