Benim gibi olan var mı acaba? 10 aydır emziriyorum. Ve düzenli de emmesine rağmen, gece göğsümün bi kısmına ağırlık oturdu ağrısına uyandım. Ve ardında aşırı üşüme titreme kusma ile devam etti. Emzirmeyi seviyorum ama bu durumdan çok yoruldum. İlk aylarda oluyor tamam ama 10 aydır emziriyorum neden böyle?🥹