OiOi Püre meyve sebze süzgeci aldım bebegim 8 ay 3 günlük biberon emzik vs kullanmadım bu zamana kadar kullanmayıda düşünmüyorum. İçine Salatalık meyve vs koyup veriyim diye. Çok salyası akıyor damaklarını kaşır diye düşündüm. Bu ürünü kullanan anneler yorum yapabilir mi? Meme reddi yapmaz dimi bu ürün?