asellmiihramom 22 günlük bebeğim ve sarılığımız geçmedi normal mi İlk kızım da da 3 aya yakın sürmüştü uzayan sarılık denmişti
busraalanya asellmiihramom benim 3 bebeğim de 3 ay boyunca sarılık çekti . İlk 10 gün çok riskli 10 dünden sonra beyin duvarı kapanıyor o yüzden beyne zarar vermiyor ama uzamış sarılıkta da araştırması gereken şeyler var doktorlar zaten gerekli testleri istiyor . Altta yatan bir sebebten mi diye bakılması gerek çok şükür biz çok korkmuştuk sonuçlar çıkana kadar ama hep temiz çıktı 3 ay sonra da zamanla azaldı . Çocuğum beyaz tenliymiş esmer sanıyorduk 4. Ayda falan anladım 😄 şimdi resimlerden anlıyorum ne kdr sarı olduğunu
aliceyy Bizim de 19. günümüz ve sarılık geçmedi , yaşayan bilen yorun yapsın lütfen . Normal mi tekrar kontrol ettirilmeli mi
Elifnurky18 Benimde bebegim 43 günlük ve hala gecmedi. Bugün bi baktim daha da sararmis. Sizler naptiniz gecmistir insallah
Elifnurky18 eozlem 3 kere kan tahlili yapildi doktor sıkıntı yok artik zarar verecek boyutta degil zmaanla gecer dedi 15 gun once