Kızlar bebeğim 3 aylık doğduğundan beri kilo alımı iyi gidiyordu ayda 800 gram la 1000 gram arası alıyordu ama bu ay sadwce 300 gram almış hemşiremiz kilosu iyi dedi ama benim aklıma takıldı neden kilo alımı yavaşladı acaba artık sütüm mü yetmiyor diye endişe ediyorum