bal203 2 aydir emzirmiyorum bebegin istemedi gogsume yatinca ciglik kiyamet bagiriyordu gece emiyordu onuda birakti sagsam 30 40 vile cikmiyor artik o yuzden sagmiyorum ama hala sut var neden kesilmemis olabilir acaba
Prensesin_Annesi_ bal203 Emirmeyi bıraktıktan 5-6 ay sonra sütünğn hala az da olsa geldiğini söyleyen arkadaslarım olmustu
bal203 Prensesin_Annesi_ demekki benim de oyle olacak gecen gun belki nasibinde vaesir diye zorladim tekrar emmeye ama asla istemiyor