Kızlar bebeğim 7,5 aylık 2 aydır kilo akımı yok meme reddi vs hepsini yapıyor asla ek gıda almıyor bu yüzdende sütüm azaldı bezleri boş üstelik yemediği içinde susuz kalıyor mama başlamam lazım ama almıyor 5 farklı mama denedim bu arada sorum şu ki mamaya nasıl alıştırabilirim