betus52 Nasıl geciyor bayanlar bende bşr karın agrısı var bi kac gündür.üsüttüm mü anlatamadım ishal falan degılım.sızlanarak karnım agrıyır dogru tuvalete neden olur acaba
betus52 Busra986532 ogleden sonra genel cerraha gittim karnın şiş dedi ve bağırsak haraketleri cok fazla ded ultrasonla gaita istedi hepsi temiz dedi.gaz olabilir veya sogumdan sonra antibiyorik falan veriyolar ya oda yapmıs olabilşr dedi