evinkrdg Merhaba kızlar ben süt arttırıcı anne ca5yi kullanmak istiyorum cevremde bir iki kişi Kullanıyor ve kilo yaptığını söylediler sizde kullanıyor musunuz veya kullandınız mı sizdede aynısı oldumu
duhaegearss evinkrdg doğum yaptığımdan.beri.kullaniyorum süt yapacak bir çok.urun hamilelikte kilo almadm.lohusa iken fena.aldim ben inanıyorum yaptığına
EypMom evinkrdg ben kullandım sütümü arttırmadı ne alaka kilo almak yalan söylemişler yiyip yiyip çayın üzerine atmışlar çayda kilo yapıcak bişey yokki rezene var ve bikaçtane daha bitki vardı unuttum kilo yapmazki tadsız tuxsuz içecek
anayimbenn_ Bestlak kullanıyorum. Rezene çayı bir de. Faydasını gördüm. Ispanak yemeği sütü acayip coşturuyo.
duhaegearss evinkrdg promalt içtim.brn çok bestlak damla kullandm ve çay heosi bir arada olunca aldım