Kızlar merhaba 3,5 aylık bir kızım var kızımın da süt alerjisi var doğduğundan beridir kanlı kakayıda gördükten sonra doktorum süt alerjisi olabilir çiğ süt tüketme peynir yoğurt yıyebılırsın dedi ama kızımın cildi dökülüyor neyse ben hayatımda hiç görmedim süt alerjisini ne olduğunu dahi bilmiyordum yaşayınca öğreniyor insan yumurta tahın helvası yıyordum kankı kaka cok daha fazla arttı bende bıraktım ınternetten arastırdım bilgi sahıbı oldum tamamen alerjık yapabılıcek herseyı hayatımdan cıkardım paketli gıdalar süt ürünleri yumurta tavuk balık hersey. Kızımın cildi düzeliyordu yavas yavas kanlı kaka da gıttı sureklı hırıltısı vardı doktorumuz ilac verdı oda kesıldı şükür ama 1.5 aydır yaklasık balgamı vardı acıllık bıle olduk tecrubesız olunca insan 😔 burnunu aça aça azaldı balgamı ama hala burnu tıkanıyor sabah 6 da uyandık izledim nefes almaya calısıyor alamıyor uyandırıyor kendını suan gunde 2 kerede olsa acıyorum özen gosterıyorum bu duruma ve geçmiyordu bu alerjıden dolayı mı sürekli burnu tıkalı cok üzülüyorum inanın ne zaman rahat nefes alıcak burnunu acmaya calısıyorum izin vermiyorda artık elimi çekiştirip duruyor ağlıyor benim de canım yanıyor 😢geçen hafta kan tahlili verdim yüzünde vücudunda hala kızarıklıklar mevcuttu kanda sadece susum kaju antep fıstığına cıktı doktorumuz da süte yumurtaya olsa inanın cıkardı dedı yıne test sonuçları geldı yumurta olan bebekde bıle cıktı sızde yok acmaya başlayın dedı ama ben cesaret edemedım açıkçası başlamadım . Kızım hala kakasını yapamıyor geçen gün tavuk yedım 3 tane kanat ve gözleme yedim ama ilk defa kaçak oldu tereyağlıymıs nasıl yaptım bu hatayı bilemedim aşırı üzüldüm sonra 3 gün sancı cektı kakasını yapamadı baska belırtı yoktu . Yani bu burun tıkanıklığo her bebekte var mı yoksa sadece elerjik bebek dıye mı boyle ve uzun sürdü . Kızlar inanın aylardır herseyı kestım kızım için keske bunuda yeseydım canım cektı demedım çünkü eskı resımlerıne bakınca inanılmaz üzülüyorum o hallerini gordukce gunlerdır uyumuyordu yuzu mafolmustu gozler kıpkırmızı hiç anlamadık hiç 😔 birde sunu söyliyim doktorumuz alerjıyı vucuttan gec atıyordur ondan belirtisi vardır hala dedı bıoderma atoderm kullanıyoruz ama daha etkılısı varsa yararını gördüğünüz lütfen paylaşır mısınız onuda kullanayaım ?