Mama sandalyesine oturtuyorum besinleri uzun ince kesiyorum elinde tutup yemeye çalışıyor yarısını döküyor ve eminim doymuyor ama yeme eyleminden sıkılmasını kötü bişey algısı olsun istemiyorum kendi kendine çabalıyor almaya çalışıyor ben kaşıkla verdiğimde yemiyor asla ama kendisi azda olsa yiyor bende oturuyorum kahvaltıda yanına ben kendi kahvaltı mı yapıyorum o kendi yemeğini yiyor arada bana da yediriyor😀 sert besin vermenizi tavsiye etmem boğazında kalabilir muz, kayısı, şeftali salatalık orta kısmı ve uzun ince şekilde kesip verebilirsin, pankek yapıp minik minik koparıp mama sandalyesine koy kendi kendine hem oynar hem yer. Yumurta tava da pişirip onu da minik minik koyuyorum yarısı yerde yüzde 5 i midede ama önemli olan benim için yemek yemeden zevk alması stres altında olmaması ne kadar yerse o kadar zorlamıyorum bazen hiç birşey yemeden kalkıyor üzülüyorum ama napym bizimde bazen iştahımız olmuyor yemiyoruz. İşin özeti zorlamayın önüne koyun yumuşak besinleri ve sertse eğer uzun ve incecik keserek eline tutuşturun yavaş yavaş öğrensin amaç karnını doyurmak değil yeme eylemini öğrenmek olsun mutlu olduğu anlarda sizde ağzına birşeyler verirsiniz dengelenir. Not: her yemek sonrası duş ve temizlik büyük zamanımı alıyor :( ###