Kadermiray56 nbanba merhaba bende 4 aydır doğum yapmışım 3 ayında adet oldum ve iki adet halen olmamışım 8 gün gecikme var
mavikuss_ nbanba benim 18 gündür yok test yaptım kan verdim olayım diye ilaç kullanıyorum ama hala yok
sema895_ Ssssraa bende aynı bekliyorum 10 gün gecikti nerdeyse adet belirtisi var kendisi yok 2 defa test bile yaptım yok çıkmadı ama gelmiyor da Evet çoğu kişinin ki bu ay sıkıntılıymş