-100816 Bebeğim üç aylık sallamadan sadece emzik ile kendi kendine uyuyor. Akşam 7.30 gibi yatıyor sabahta 7 gibi uyanıyor çok şükür ama gündüzleri uyumuyoruz 30 ile 45 dakika arası değişiyor uykumuz kendi yatağında uyutuyor sessiz bir ortam sağlıyorum ama yine de uyku süresini uzatamadım doktorumuz normal düzelecek dedi ama bana hiç öyle gelmiyor benimle aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl düzene girer uykumuz? 🥺
Busra543215 -100816 canım benım oğlum 8 aylık gun ıcınde 45 dk bızım ıcın muzıce dogdugundan berı boyleydı hıc duzelmedı duzelmıycekte artık alıstım bende kabullendım sende kabullen bence gece uykusu senın bebegın gıbı guzel rahat ama gunduzlerı ınan tuvalete gıdıp gelene kadar bıle uyandıgını gordum 😊
Aselcikk -100816 bence öpte başına koy 😃 şükret haline bizimkisi öyle değil maleseffff 😔 gündüz uykuları kısa kısa bölük pörçük maksimum saat 9 yada bilemedin 10 dedimmi uyur. Bi bakmışsın 4 saat arayla uyanır bi bakmışsın her saat bi bakmışsın 2 saat arayla sabahın köründe kalkıyo napçaz bilmem
Celestial Bizim doktorumuz da gece uykusu iyiyse sorun yok demişti, maşşallah sizin gece uykunuz çok iyi, gündüz uyumamaları bize zor oluyor
-100816 Aselcikk gece bizde uyanıyoruz bazen 2 saate bir bazen saat başı ama küçük daha sıklığı azalır diye düşünüyorum 🤲😀