irem066 Acaba usutuyormu kızlar dua aldırıyoruz yatırıyoruz öyle kundak yapıyorum yarım kundak bacakları açık kalıyor bugün ben bile sabaha karşı üşüdüm hanı bılemıyorm ondan olurmukı
neslihanada Karnı sıcak olsun iyi gelir kaç aylık bizim gittikçe şiddetlenmişti daha yeni hafifledi kolik bebeğim var 5 aylık
irem066 neslihanada benımkıde 5 buçuk aylık bızımkıde kolıktı tam gectı demıstı ama 3 gündür bu şekilde geceleri hiç uyuyamıyor arada oluyordu ama böyle ılk defa uzun surdu
irem066 Ardenaden bemımkıde 5 aylık bende öyle yapayım kundaksız da uyuyamıyor duş sonrası uyutuyorum evımız güneş almıyor yanı aşırı bır sıcak yok 25 oluyordur gece 24 yada bulmuyorum ama ben bile üşüyorum bazen
Ardenaden irem066 wsla bn 2 gundur pike ortuyorm kendime hsliyle onada annem pijsma gydr dedi bacajlri gece soguk oluyor dedi ssimdi daha iyi gazi olmuyor dgr turlu gazi oluyordu
irem066 neslihanada kuzum benımkı kundaksı uyumuyor ayaklarımı bacaklarımı üşüttü muhtemelen üstünüzde ortmuyordum
irem066 neslihanada neslihanada uykuluyken gözü kapalıyken direk emzıge sarılıyor cıkarıyor atıyor sonra ağlamaya başlıyor gozlerını ovalıyor kulağını çekiyor ayaklarına dokunuyor uyandırıyor kendını