Kızlar oğlum 2.5 yaşında hala tam konuşamıyor , ama ben ona söyle dediğimde beni tekrar ederek söylüyor . Aslında dili yeni yeni açıldı diyebilirim çoğu kelimeydi söylüyor cümle kuramıyor daha daha önce başka nedenlerden otizm şüphesi diye dr götürmüştük ama normal çıktı kreşe gidiyor öğretmen de takibe aldı bizimle ilgileniyor anlıyor hersey normal görünüyor dedi ama yaşayan bilir o süphe içinize düştü mü çıkmıyor 🤦🏼♀️😕 şimdi de kafama takıldı, oğlum arkadaşları gelince onlar ne derse onu tekrarlıyor örneğin görümcemin kızı bana yenge diye seslenince o da hemen arkadaşından bana yenge diye sesleniyor 😂 bir arkadaşı da var onu çok seviyor o ayağa kalksa kalkıyor elini koltuğa yaslasa o da yaslıyor onu tekrar ediyor bu davranışları normal mi ?