Hilalyaman benim kızım 5-6 aylık oldu salonda oturma odasında o gün neresi ilk kolayıma gelirse götürüp yatırırdım biz beşiği sadece gece kullanırdık hala da öyleyiz gündüz bazen salonda bazen bizim yatağımızda uyur çok şükür beşik alışkanlığımız yok sizde evde sürekli farklı odalarda uyutmaya çalışın bırakınca uyanırsa tekrar sallayın illaki derin uykuya dalınca fark etmeyecektir diye düşünüyorum