Arkadaşlar merhaba, oğlum haftaya 10 aylık olacak aklıma takılan bir şey var. Bebeğim yediği şeyleri dışkısında bütün olarak çıkartıyor. Mesela dün kahvaltıda zeytin parçalayıp verdim ağzına afedersiniz nasıl verdiysem o şekilde çıkmış. Henüz dişleri yok acaba iyice parçalayamadığı için mi öyle yoksa midesi öğütemiyor mu? Var mı başına gelen normal mi bu durum?