Bizde aynı durumdayız ya 1 yaşında kızım eliyle kulağını kapatıyor sinek geçiyor kameradan bile görüyorum kızıyor uyanıyor, cibinlik taktım bir baktım üstünü örtmediğim halde ter içinde kalmış havasızlıktan onu da kaldırdım lavanta yağı duymuştum yatağına damlatın diyorlar aldım damlattım ana kokusu gözlerimi yaktı ağır geldi bana kızıma birşey olmasın diye döktüğüm yeri bez ile kapatım koku gelmesin diye başka bir çözüm bulamadım henüz internette denk gelmiştim bir çay bardağına toz şeker bulaşık deterjanı birşey daha vardı baş ucuna koyuyordu işe yarar mı bilemedim